NOWOŚĆ   Zetor Forterra HD     NOWOŚĆ  
 
 

Silnik

Nowa seria Forterra HD wyposażona jest w ekonomiczny, 16-zaworowy, czterocylindrowy silnik Zetor z bardzo małym znamionowym zużyciem paliwa (stosowany już w modelu HSX), dzięki któremu wyprzedza konkurencję. Forterra HD 150 posiada pompę wtrysku paliwa ze sterowaniem elektronicznym. W przeciwieństwie do starowania mechanicznego, sterowanie elektroniczne zmniejsza zużycie paliwa i optymalizuje moment obrotowy.

Kabina

Dużą innowacją w ciągnikach serii Forterra HD jest ergonomiczny, uniwersalny panel sterowania. Umieszczony z prawej strony kabiny zapewnia, że kierowca ma wygodny dostęp do wszystkich funkcji – od sterowania hydrauliką do aktywacji automatycznego zakręcania w terenie. Wszystko jest intuicyjne i łatwe w obsłudze.

Osie

W celu uzyskania większej obciążalności obudowa napędu została wzmocniona, a tylna oś została wydłużona o 226 mm zwiększając rozstaw kół z 1800 do 2000 mm. Ciągnik jest cięższy, bardziej stabilny i przenosi większe obciążenia na trzypunktowym zaczepie. Przednia oś napędowa posiada blokowany w 100% mechanizm różnicowy. Opcjonalna, amortyzowana, wielowahaczowa oś przednia w połączeniu z amortyzowaną kabiną dają bardzo wysoki komfort użytkowania. Zwiększenie rozstawu osi do 2700 mm zapewnia doskonały rozkład masy i tym samym większą stabilność potrzebną dla skuteczniejszej pracy.

Układ hydrauliczny

Pomocniczy czteroczęściowy rozdzielacz ze sterowaniem elektrycznym i hydraulicznym jest kolejną innowacją. W połączeniu z zaczepem kategorii III oferuje szeroki wybór dostępnego osprzętu. W celu uproszczenia prac polowych ciągnik wyposażony jest w automatyczne zakręcanie w terenie.

WOM

W celu skuteczniejszego korzystania z osprzętu, moc przenoszona przez przedni WOM została zwiększona do 90 kW. Sprzęgło tylnego WOM wyposażone jest w zwrotne sterowanie przyspieszeniem. Zapewnia to łatwiejsze i wygodniejsze startowanie, a sprzęgło jest mniej 130 obciążone mechanicznie.

powrót na górę ;

 

 

Agroma Malbork sp.z o.o.